فروش اینترنتی جا مایع صابونی طرح بینی

دوشنبه 27 دی 1395
0:38
یحیی

جامایع دستشویی طرح بینی

دکمه خرید پستی

جامایع دستشویی دیواری طرح بینی

یکی از خلاقانه و زیباترین طرحها برای جای مایع صابون این طرح بینی میباشد. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن بسیار راحت بوده و با فشردن بینی مایع به راحتی از آن خارج میشود! همانطور که در تصویر مشخص است در پشت این محصول سه عدد پایه برای چسباندن آن به دیوار وجود دارد که مناسب برای چسباندن به سطوح مختلف است.

جامایع صابونی طرح بینی

جامایع صابون دیواری طرح بینی

طرحی خلاقانه و جدید

دارای پایه جهت اتصال به سطوح

قابلیت چسبیدن به انواع سطوح و استفاده آسان

قابل استفاده در دستشویی ، حمام و آشپزخانه و...

قیمت مناسب (35000 تومان)

میتوانید در این وسیله مایع صابون ، مایع ظرفشویی ، شامپو و... بریزید و در مکان های مختلفی مانند دستشویی ، آشپزخانه ، حمام و... استفاده کنید. خرید جامایع دستشویی دیواری طرح بینی میتواند ظاهری جالب به محیط بدهد و علاوه بر این نصب و استفاده از آن بسیار ساده میباشد. همچنین جنس این وسیله از سیلیکون درجه یک است و دارای کیفیت بالا میباشد.

خرید جامایع دستشویی طرح بینی

برای خرید جامایع دستشویی دیواری میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سپس فرم سفارش را تکمیل کنید و یا برای خرید پیامکی میتوانید عدد 22386634 را به شماره 3000122068 پیام کنید و منتظر تماس همکاران باشید.

خرید جامایع دستشویی

دکمه خرید پستی

قیمت این محصول تنها 35000 تومان است که میتوانید آن را آنلاین و با تخفیف پرداخت کنید و یا مبلغ را پس از تحویل گرفتن کالا درب منزل به مامور پست پرداخت کنید.

جامایع دستشویی طرح بینی

ویژگی های جامایع طرح بینی

  • طرحی جالب و خلاقانه
  • دارای سه عدد پایه برای چسبیدن به انواع سطوح
  • طراحی خوب برای استفاده آسان
  • دارای ابعاد 18 و 14 و 8/5 سانتیمتری
  • مناسب برای مایع صابون ، شامپو ، مایع ظرفشویی و...
  • قابلیت انتقال به راحتی
  • ساخته شده از جنس سیلیکون درجه یک
  • استفاده آسان در دستشویی ، حمام ، آشپزخانه و...

[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
با خرید کاپشن چرم میتوانید یک کاپشن زیبا و همچنین گرم داشته باشید کاپشن در دو رنگ مشکی و سرمه ای و سایز لارج و ایکس لارج است که باید هنگام خرید انتخاب کنید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید کاپشن چرم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]