خرید آنلاین دستبند چرم و استیل طرح ضربان قلب

يکشنبه 26 دی 1395
14:39
یحیی

دستبند چرم و استیل ضربان قلب

دکمه خرید پستی

دستبند چرم و استیل ضربان قلب

یکی از زیورآلاتی که اخیرا میان مردم محبوب شده است ترکیب چرم و استیل میباشد زیرا ظاهری متفاوت و منحصر به فرد برای شخص ایجاد میکند و همچنین بسیار زیباست و قیمتی مناسب نیز دارد. دستبند چرم مدل ضربان قلب یک دستبند شیک با طرحی نو و جذاب است که ترکیب بسیار زیبایی از چرم و استیل میباشد.

دستبند چرم و استیل مدل ضربان قلب

بسیار شیک و زیبا

طرحی نو و منحصر به فرد

استفاده از چرم درجه یک و استیل با کیفیت

قابل استفاده جهت کادو دادن

قیمت مناسب (19000 تومان)

دستبند چرم و استیل طرح ضربان قلب در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده است که میتوانید در هنگام تکمیل فرم سفارش در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید. همچنین این دستبند با طرحی بسیار شیک و قشنگ طراحی شده است که مناسب برای هدیه دادن به دوستتان میباشد.

دستبند ضربان قلب

خرید دستبند چرم و استیل ضربان قلب

برای خرید دستبند چرم و استیل طرح ضربان قلب میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش را تکمیل کنید همچنین برای خرید پیامکی عدد 22386830 را به شماره 3000122068 پیامک کنید و منتظر تماس همکاران باشید.

خرید دستبند چرم و استیل

دکمه خرید پستی

فراموش نکنید که این دستبند زیبا در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود میباشد که هنگام تکمیل فرم سفارش در قسمت پیغام میتوانید رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.

قیمت دستبند چرم و استیل ضربان قلب تنها 19000 تومان است که میتوانید مبلغ را به صورت آنلاین و با تخفیف ویژه و یا درب منزل پس از تحویل گرفتن کالا به مامور پست پرداخت کنید.

دستبند چرم و استیل ضربان قلب

ویژگی های دستبند چرم و استیل ضربان قلب

  • ساخته شده از چرم و استیل با کیفیت
  • دارای طرح شیک قلب و ضربان قلب
  • مناسب برای هدیه دادن
  • ویژه خانم های خوش سلیقه
  • ارائه شده در دو رنگ زیبا
  • قابلیت استفاده با لباسهای مجلسی و اسپرت

[ بازدید : 269 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
با خرید کاپشن چرم میتوانید یک کاپشن زیبا و همچنین گرم داشته باشید کاپشن در دو رنگ مشکی و سرمه ای و سایز لارج و ایکس لارج است که باید هنگام خرید انتخاب کنید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید کاپشن چرم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]