خرید کاپشن مردانه ارتشی مارک ماسیمو دوتی

جمعه 24 دی 1395
10:50
یحیی

کاپشن مردانه ارتشی

دکمه خرید پستی

کاپشن مردانه ارتشی

در روزهای سرد سال انتخاب یک کاپشن گرم و در عین حال زیبا کمی سخت میباشد. کاپشن ارتشی مارک ماسیمو دوتی یک کاپشن بسیار زیبا و جوان پسند با طرح ارتشی میباشد که علاوه بر شیک و زیبا بودن بسیار گرم نیز میباشد. این کاپشن دارای یک لایه پشمی داخلی میباشد که باعث میشود کاپشن بسیار گرم و راحت باشد. همچنین این کاپشن دارای کلاهی بسیار شیک است که قابلیت جدا شدن دارد.

کاپشن ارتشی مردانه

کاپشن مردانه ارتشی مارک ماسیمو دوتی

کاپشن زیبا و مد روز

بسیار شیک و جوان پسند

مناسب روزهای سرد سال

قابلیت جدا شدن کلاه

تولید شده از جنس درجه یک

قیمت مناسب(89000 تومان)

این کاپشن در دو سایز لارج و ایکس لارج عرضه شده است که هنگام خرید باید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. جنس قسمت خارجی کاپشن از پنبه ، پارچه نخ و فلامنت است و قسمت داخلی از پشم میباشد. و به تمامی افرادی که به دنبال یک کاپشن زیبا و در عین حال گرم میباشند خرید کاپشن مردانه ارتشی مارک ماسیمو دوتی پیشنهاد میشود.

کاپشن مردانه مارک ماسیمو دوتی

خرید کاپشن مردانه ارتشی مارک ماسیمو دوتی

برای خرید این کاپشن زیبا میتوانید روی نوشته خرید پستی که به صورت عکس در صفحه مشخص است کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش را تکمیل کنید و یا برای خرید پیامکی میتوانید عدد 22386811 را به شماره 3000122068 پیامک کنید و منتظر تماس همکاران باشید.

خرید کاپشن مردانه ارتشی

دکمه خرید پستی

فراموش نکنید که این کاپشن در دو سایز لارج و ایکس لارج عرضه شده است که میتوانید هنگام تکمیل فرم سفارش سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

کاپشن مردانه ارتشی مارک ماسیمو دوتی

قیمت این کاپشن زیبا تنها 89000 تومان است که میتوانید مبلغ را به صورت آنلاین و با تخفیف پرداخت کنید و یا به درب منزل پس از تحویل گرفتن کالا به مامور پست پرداخت کنید.

راهنمای انتخاب سایز

ویژگی های کاپشن مردانه ارتشی ماسیمو دوتی

  • کاپشنی شیک و زیبا
  • بسیار گرم و مناسب روزهای سرد سال
  • طراحی نو مدل ارتشی
  • جنس لایه خارجی از نخ پارچه ، پنبه و فلمنت
  • جنس لایه داخلی از پشم
  • قابلیت جدا کردن کلاه
  • موجود در دو سایز لارج و ایکس لارج

[ بازدید : 271 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
با خرید کاپشن چرم میتوانید یک کاپشن زیبا و همچنین گرم داشته باشید کاپشن در دو رنگ مشکی و سرمه ای و سایز لارج و ایکس لارج است که باید هنگام خرید انتخاب کنید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید کاپشن چرم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]