خرید اینترنتی ارزان شکم بند لاغری میس بلت

پنجشنبه 23 دی 1395
14:55
یحیی

شکم بند لاغری میس بلت

دکمه خرید پستی

شکم بند لاغری میس بلت

یک راه آسان برای رسیدن سریع به تناسب اندام استفاده از شکم بند لاغری میس بلت میباشد. با استفاده از شکم بند میس بلت میتوانید به سرعت به سایز و فرم بدنی دلخواهتان برسید. به محض استفاده از شکم بند لاغری میس بلت بدن شما به فرم ساعت شنی در می آید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول قابل تنظیم بودن آن است و میتوانید آن را به سایزی که میخواهید تغییر دهید این شکم بند فری سایز بوده و تمامی افراد میتوانند از آن استفاده کنند.

شکم بند میس بلت

شکم بند لاغری میس بلت

رسیدن سریع به سایز و فرم دلخواه

فری سایز

طراحی به صورت دولایه و تنظیم به سایز دلخواه

راحت ترین راه برای کاهش سایز

قیمت مناسب ( تنها 29000 تومان)

شکم بند میس بلت را میتوانید زیر و یا روی لباس بپوشید و حتی میتوانید با پوشیدن آن کارهای روزمره خود را مانند راه رفتن ، ورزش کردن و سایر فعالیت های خود را انجام دهید. خرید شکم بند لاغری میس بلت به تمامی خانم هایی که میخواهند در سریع ترین زمان ممکن به سایز و فرم ایده آل خود برسند پیشنهاد میشود.

شکم بند لاغری زنانه میس بلت

خرید شکم بند لاغری میس بلت

جهت خرید شکم بند لاغری میس بلت میتوانید روی دکمه خرید پستی که در صفحه موجود است کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل کنید و محصول را خریداری کنید و یا برای خرید به صورت پیامکی میتوانید عدد 22386654 را به شماره 3000122068 پیامک کنید و منتظر تماس همکاران باشید.

دکمه خرید پستی

خرید شکم بند لاغری میس بلت

شکم بند لاغری میس بلت با قیمتی مناسب یعنی تنها 29000 تومان به فروش میرسد که میتوانید این مبلغ را به صورت آنلاین و با تخفیف پرداخت کنید و یا مبلغ را درب منزلتان بعد از تحویل گرفتن کالا به مامور پست پرداخت کنید.

ویژگی های شکم بند لاغری میس بلت

  • استفاده از تکنولوژی دبل کمپرس برای ایجاد فرم ساعت شنی در بدن
  • دارای فنر طبی جهت عملکرد بهتر و کیفیت بالاتر محصول
  • رسیدن به فرم ایده آل در کوتاهترین زمان
  • از جنس کش فنری ضخیم همراه لایه توری
  • به صورت دو لایه برای ایجاد فرم ساعت شنی
  • قابل تنظیم و مناسب استفاده تمامی سایزها (فری سایز)
  • توانایی انجام کارهای روزانه و ورزش حین استفاده از شکم بند

[ بازدید : 245 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
با خرید کاپشن چرم میتوانید یک کاپشن زیبا و همچنین گرم داشته باشید کاپشن در دو رنگ مشکی و سرمه ای و سایز لارج و ایکس لارج است که باید هنگام خرید انتخاب کنید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید کاپشن چرم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]