خرید اینترنتی ارزان بطری آب مخصوص آب با طعم میوه

چهارشنبه 22 دی 1395
0:23
یحیی

بطری آب با اسانس میوه

دکمه خرید پستی

بطری آب با اسانس میوه

آب با اسانس میوه یا دتاکس واتر نوشیدنی جدیدی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

راههای مختلفی برای تهیه این نوشیدنی وجود دارد که بطری اسانس میوه این کار را بسیار راحت کرده است. این بطری دارای محفظه ای برای قرار گیری میوه و سبزیجات میباشد که باعث میشود آب درون بطری طعم میوه ای که داخل آن است را بگیرد. شما میتوانید درون محفظه مخصوص میوه انواع میوه و سبزیجات مانند توت فرنگی ، کیوی ، خیار و نعناع و ... بریزید و از نوشیدنی خود لذت ببرید. آب با اسانس میوه یا دتاکس واتر خاصیت سم زدایی بدن دارد و میتواند توسط ورزشکاران و دیگر افراد مورد استفاده قرار گیرد.

بطری آب با اسانس میوه

بطری آب با اسانس میوه (detox water bottle)

دارای محفظه مخصوص میوه

تهیه راحت نوشیدنی برای سم زدایی بدن

با طراحی زیبا و با کیفیت خوب

از جنس نشکن

قیمت مناسب (19000 تومان)

علاوه بر ویژگی های ذکر شده بطری آب با اسانس میوه بسیار زیبا طراحی شده است و همچنین از جنس نشکن تولید شده است و خرید بطری دتاکس واتر به همه ورزشکاران و کسانی که میخواهند آب با اسانس میوه را به راحتی درست کنند پیشنهاد میشود.

بطری نوشیدنی با طعم میوه

توضیحاتی در مورد دتاکس واتر

دتاکس واتر به آب با طعم میوه گفته میشود که خواص زیادی دارد و میتواند برای سم زدایی از بدن مورد استفاده قرار میگیرد. و برای افرادی که موادغذایی ناسالم مصرف میکنند و یا افراد افسرده مفید است. همچنین برای افراد ورزشکار و افراد عادی خواص زیادی دارد.

بسته به میوه ای که درون بطری بریزید میتواند خواص مختلفی داشته باشد مثلا دتاکس کیوی و توت فرنگی باعث زیبایی پوست میشود.

از موادی مانند سیب ، خیار ، نعناع ، لیمو ، دارچین و تمشک و... میتوان در تهیه دتاکس واتر استفاده کرد.

بطری دتاکس واتر

خرید بطری دتاکس واتر

برای خرید بطری دتاکس واتر میتوانید روی دکمه خرید پستی که در صفحه موجود است کلیک کنید و وارد صفحه ای میشوید که میتوانید سفارش خود را تکمیل کنید و یا برای خرید پیامکی میتوانید عدد 22386827 را به شماره 3000122068 پیامک کنید و منتظر تماس همکاران باشید.

بطری دتاکس واتر

دکمه خرید پستی

قیمت بطری دتاکس واتر تنها 19000 تومان است که میتوانید آن را به صورت آنلاین و با تخفیف پرداخت کنید و یا مبلغ را پس از تحویل به مامور پست پرداخت کنید.

ویژگی های بطری آب با اسانس میوه

  • قطر 7 و ارتفاع 21 سانتیمتری
  • دارای محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
  • با ظاهری زیبا و جنس نشکن
  • دارای درب دسته دار
  • تهیه راحت دتاکس واتر

[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
با خرید کاپشن چرم میتوانید یک کاپشن زیبا و همچنین گرم داشته باشید کاپشن در دو رنگ مشکی و سرمه ای و سایز لارج و ایکس لارج است که باید هنگام خرید انتخاب کنید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید کاپشن چرم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]